Försöker igen...

Jaaa, jag har sagt det förr och det lär garanterat hända igen... Jag har slarvat gubbmycket med att uppdatera bloggen... Vad ska jag skylla på denna gången? För jag kan lmna hur många ursäkter och bortdörklaringar som helst men sanningen är fortfarande den enkla att det handlar om prioritering! Och om sanningen ska fram så är bloggen inte högst på min priolista. Inte ens top-fem. Konstigt egentligen för jag tycker om att skriva och bloggen är bra för jag kan låta fingrarna löpa över tangenterna samtidigt som jag rensar hvudet på tankar och funderingar.

Sista tiden har vart... spännande... Tänker inte bjuda på massa smaskiga detaljer, det kan skada andra om vissa saker kommer fram och det är inte min avsikt. Men det har hänt mycket på sista tiden, resultatet är att tankarna snurrar i skallen så at jag knappt kan trassla loss mina egna känslor. Att sedan i den röran kunna sortera ut när det är hjärtat som talar och när det är hjärnan är ingen enkel sak. Ska jag sedan fatta beslut med detta som grund så känns det ganska hopplöst ibland.

Försöker hålla mig sysselsatt nu för att inte tänka för mycket, finns gränser för hur mycket jag orkar gräva i på en och samma vecka... Nu ska jag återgå till städningen och låta skallen snurra lite till - med lite tur kanske det snurrar upp sig lite så att man an få en hint om ungefär vilken riktning som kan vara aktuell närmaste tiden framöver.

so long så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0