Jag är kär....

Träffade min nya kärlek igår och föll pladask!
Fersinand heter han och är en tio veckor gammal amstaff-valp som är precis så charmig som alla valpar är! Med för stort skinn, för stora tassar och dessutom snatkar han helt ljuvligt sött när han sover! Kan man ens bli något annat än kär?
Thomas blev med valp igår och jag ställer ju mer än gärna upp och hjälper till med raringen! Igår fick jag sitta och sällskapa med snarkpelle under tiden som Thomas Bytte kamrem och plockade ihop motorn inför montering i den vita 945an. En packbox som ska bytas och så ska växellådan skruvas på plats sen ska det vara klart för att låna lyften och få nya maskinen på plats. Håll tummarna för att det inte ska krångla...

Min egen 945a letar jag turbo till, ska ha ett t3/t4 hybrid-agg i den. Har fått ett avgassystem (tack snällaste sötaste Thomas) som bara ska på plats och så ska signalhornen bytas eftersom de har lagt av igen... Finns ju massor att göra men när detta är gjort så kan jag i alla fall besikta och ha den som rullande projekt och slippa Audin...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0