Tillbaka i vardagen

tråkigt kan tyckas... Haha - min vardag är allt annat än tråkig! Det enda tråkiga är att jag inte på långa vägar hinner med allt jag vill göra, bara en del av det jag borde göra och knappt ens det jag måste göra...

Jag MÅSTE ringa elbolaget och binda elpriset. Jag måste ta hand om diskberget från helvetet för det lär inte diska sig själv... Jag måste vika och lägga in torr tvätt.

Jag borde rida Mulle, jag borde rensa i garaget så att jag får in en bil - trevligare att meka då. Jag borde ta tag i min volvo, har en del måsten och en del bör och många vill men just nu är det stopp i väntan på turbo och avgassystem. Jag borde också sortera och gå igenom hästgrejerna som ska säljas, ja det är mycket man borde...

Tillbringat alldeles för många timmar i garaget senaste kvällarna, inte hunnit sova ens hälften av vad jag borde och det känns i kroppen... Min RYGG!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0