slarv slarv

Ja, jag vet att jag skriver i mina bloggar på tok för sällan men ibland känns det som att jag inte riktigt vet vad jag ska skriva...
Mulles blogg är ganska inaktuell just nu, han vilar pga tappsko och jag väntar på att hovis ska höra av sig med en tid som passar.

Jag själv har vart sjuk en hel vecka. Feber, toktjock i halsen, rethosta som hållt mig vaken dag som natt, nu även med träningsvärk i magmusklerna som resultat. Har alltså mått bättre.

Vissa dagar är dock roligare än andra. Vissa dagar kommer man minnas. Idag la jag äntligen en halvtimme på att fixa grinden till hästarnas sommarhage - borde vart fixat redan förra sommaren men nu är det i alla fall äntligen gjort! Nästa vecka ska jag börja ta tag i resten av hagen också - innan hästarna hamnar på fel sida av staketet, stallgaren och jag har lite olika åsikter om vad som anses att "fixa" staketet.

Imorgon är det stor stall-tvättardag. Kommer ta större delen av dagen och är lika trist varje år men man är lika nöjd när man är klar varje år.

Legat ute i solen idag, hur skönt som helst! Men helvete vad jag har bränt mig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0