Redan söndag?

Hur gick det till? Har inte helgen gått väldigt fort? Det känns i alla fall så, men det kan ju bero på att jag har vart i full gång precis hela tiden! Igår var jag vansinnigt effektiv! Jag hann städa, tvätta, diska, laga mat, skruva upp en tavla, packa upp en flyttkastong. Packa ihop en flyttkartong med saker som kan stå ute på loftet/balkongen. Jag hann åka till stallet och rida Mulle, tanka och väcka liv i min gamle Audi, rensa och städa i mitt garage, plocka lite på balkongen och sedan slåss några timmar med ett evighetsprojekt som jag nu faktiskt kan ana ett slut på! ÄNTLIGEN! Men ska inte ropa hej innan jag är HELT klar...

Fortfarande inget sug efter coca cola. Känns vldigt bra, men jag inser att jag dricker åt helvete för lite vatten, jag är törstig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0