Kafferast

Japp. Jag är på jobbet trots att det är lördag, men eftersom jag inte dricker kaffe så hinner jag med en liten uppdatering här istället!

Fyra fastkörningar med bilen och en vurpa hann jag med innan jag var på jobbet 06:40 i morse... Sovit uselt, vaknat hur många gånger som helst i natt och mest bara snurrat runt och krigat med täcket känns det som... Trött är alltså bara förnamnet...
Thomas är sjuk, hög feber och frossa - hoppas att han INTE smittar mig, har varken lust eller råd att vara hemma och sjuk...

Har hunnit träna lite denna veckan. Simmade i måndags och onsdags, gymmet i torsdags. Hade tänkt simma idag efter jobbet (smiter väl runt lunch) men eftersom jag börjar känna mig krasslig så avrådde Thomas mig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0